FITNESS IN ASSENDELFT

START NU MET FITNESS BIJ SPORTCENTRUM DE CLUB IN ASSENDELFT

Club Booty

Wil je jouw onderlichaam sterker maken dan is de Club Booty de aangewezen les voor jou. Door een ruime variatie van verrassende oefeningen, uitgevoerd op meeslepende muziek zorgt deze les ervoor dat je doelgericht te werk gaat en snel resultaat krijgt. Bij deze Workout maak je gebruik van verschillende materialen, zoals losse schijven, een weerstandsband en eventueel een halterstang met gewichten. Dit zorgt ervoor dat de billen en natuurlijk ook de benen keer op keer flink worden uitgedaagd. Door een ruime variatie van verrassende oefeningen, uitgevoerd op meeslepende muziek zorgt deze les ervoor dat je doelgericht te werk gaat en snel resultaat krijgt

Krachttraining

Als je spiermassa wilt opbouwen, of sterker wilt worden ben je bij Sportcentrum de Club aan het juiste adres. Met onder andere onze bars, schijven, dumbells, squatrekken en cable stations boek jij de vooruitgang die jij nodig hebt. En mocht je hulp nodig hebben, dan helpen onze trainers je graag.

Wist je dat krachttraining ook heel geschikt is voor vrouwen?
Wij hebben bijvoorbeeld ook de Booty Builder, waarmee je de bilspieren optimaal kunt trainen.

Club Bootcamp

Tijdens de Bootcamptraining is het doel om kracht en uithouding te verbeteren. Het is een spierversterkende trainingsmethode. De les is afwisselend en elke week anders. Conditie, kracht, lenigheid en explosiviteit komen aan bod. Tijdens de les wordt er gebruik gemaakt van gewichten , barbell , step, elastiek, kettlebell en eigen lichaamsgewicht. Voldaan verlaat je de les en kijk je weer uit naar de volgende. De les is voor iedereen toegankelijk.

Club power

Wil je strakker in je vel zitten dan is club power de uitgelezen les voor jouw. Een volledig uitgebalanceerde krachttraining waarbij gebruik gemaakt wordt van een barbell, losse gewichten en een step. Geen complexe routines maar 3 maanden dezelfde oefeningen. Je traint je complete lichaam en er wordt geen enkele spiergroep overgeslagen. Er wordt gebruik gemaakt van samengestelde opzwepende muziek die motiveert om door te gaan. Deze les is voor iedereen toegankelijk ongeacht fitheidsniveau.

Club fitness

Deze les is vooral gericht op spierversterking en conditieverhoging. Er wordt tijdens deze les geen gebruik gemaakt van choreografie of moeilijke pasjes wat de les laagdrempelig maakt voor iedereen. Tijdens deze les wordt er gebruik gemaakt van verschillende materialen, barbell, losse schijven, dumbels, kettlebell en een step. Bij de les worden alle spiergroepen aangepakt en de hartslag verhoogd.

Spinning

Een indoor fietsprogramma voor iedereen die wil werken aan zijn conditie en wil afslanken. Deze les zorgt voor een hoge vetverbranding. Goede muziek geeft extra energie tijdens de training. Tijdens de les wordt er gezorgd voor een optimale inspanning en ontspanning. Van een bergklim tot een sprint, alles komt er in voor en zorgt ervoor als je de les regelmatig volgt dat je een topconditie opbouwt.

Circuitraining

Een circuittraining bestaat uit een combinatie van meerdere oefeningen welke je achter elkaar uitvoert zonder rust. De ronde bestaat uit meerdere oefeningen. Na de ronde krijg je een bepaalde tijd rust en vervolgens voer je de ronde weer opnieuw uit.

Club Dynamic

Tijdens deze les train je afwisselend met de X-co en Kettlebell. Bij deze dynamische les prikkel je je bindweefsel en je spieren. Het is voornamelijk een corestability-training. Tevens worden ook je benen getraind. Uiteindelijk een heerlijk Total Body Workout dus De les is voor iedereen geschikt.

Dynamic pilates

Pilates is de kunst van zelfbeheersing. Je traint op een intensieve manier kracht, stabiliteit en lenigheid. Niet 1 spier maar het hele lichaam Je traint niet alleen je oppervlakkige, maar ook de dieper gelegen spiergroepen. Dit bevordert een mooie houding en sterk lichaam. Dynamic Pilates verschilt van de reguliere Pilates les doordat er diverse materialen worden gebruikt. De les is erg toegankelijk voor mensen met rug en schouderklachten die yoga net even te zwaar vinden. De les is elke week anders waardoor het leuk blijft om heen te gaan.

Total shape

Bij de Total Shape ligt het accent op de grotere spiergroepen, benen, billen, rug, borst en buik. Je gebruikt onder andere dumbells (gewichtjes), dynabands, elastieken en fitballen. (grote skippyballen) en grondoefeningen met matje. De les is elke week anders, dus afwisselend alom.

Club tabata

Maakt je sterker. Verbetert je conditie. Versnelt je stofwisseling waardoor je makkelijk vet verbrandt. Tijdens de intervallen wordt er gebruik gemaakt van verschillende materialen van airbike tot gewichten. Verschil tussen Tabata en Circuittraining Circuittraining focust zich meer op de ontwikkeling van kracht en herhalingen. Club Tabata is tijdsgebonden en focust zich voornamelijk op conditie

Just dance

Just Dance
Een heerlijke en gezellige les waarbij je je 4 weken lang focust op het aanleren van een choreografie. Oftewel een dans! Elke keer een andere stijl. Van disco naar hiphop en nog veel meer.

zumba

Zumba is een uitdagende, ritmische, effectieve, meeslepende, swingende en calorie verbrandende Workout. Waarbij je naast het verbeteren van je conditie ook je buikspieren traint. Tijdens de Zumba les worden dansen zoals de cumbia, merenque, salsa, reggaeton, mambo en rumba gecombineerd met aerobics waardoor er een leuke interval routine ontstaat die makkelijk te volgen is. Vrijwel elke spier wordt in beweging gezet. Zumba is geschikt voor iedereen, het is geen ingewikkelde choreografie en wordt langere tijd herhaald.

Bokzakttraining

Dit is een intensieve boksles waarbij je diverse traptechnieken leert zonder fysiek contact. Het is een super effectieve manier op je spieren op te bouwen en de conditie te verbeteren. Je combineert elementen uit het boksen en kickboksen met basisoefeningen. Deze les is toegankelijk voor zowel jong als oud, omdat je alles op je eigen tempo kan uitvoeren.

Dance

Club Dance
Clubdance is een gezellige groepsles, waarbij je op toffe muziektracks fitness naar de dansvloer brengt. Bij goede inspanning kun je zo'n 600 calorieën verbranden. Behalve de verschillende spiergroepen wordt ook aan de conditie gewerkt. Kortom, het is een goede workout! En eigenlijk geschikt voor vrijwel iedereen